Понедельник, 07.10.2024

Подольский сайт бесплатных объявлений
Меню сайта
Наш опрос
По какому сценарию будут развиваться события в Украине?
Всего ответов: 199
Статистика
 
 
 

Сейчас на сайте: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2013 » Август » 5 » Підприємцям необхідно замінити старі коди економічної діяльності на нові до кінця 2013 року
10:16
Підприємцям необхідно замінити старі коди економічної діяльності на нові до кінця 2013 року

Нагадаємо, що наказом Держспоживстандарту від 11.10.2010 року № 457 затверджено нову редакцію КВЕД-2010 та скасовано з 31.12.2012 року КВЕД-2005.

Протягом 2012 року діяли два національних класифікатори України: ДК 009:2010 «Класифікація видів економічної діяльності» (КВЕД-2010) та ДК 09:2005 „Класифікація видів економічної діяльності” (КВЕД-2005).

Але до кінця 2012 року не всі суб‘єкти господарювання встигли замінити старі коди економічної діяльності на нові. Тому наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2013р. №113 було відновлено чинність КВЕД-2005 на період до 31.12.2013 року.

У відповідності до Податкового кодексу види господарської діяльності згідно з КВЕД безпосередньо зазначаються у заяві та свідоцтві фізичної особи–підприємця платника єдиного податку першої та другої групи.

У разі зміни податкової адреси суб‘єкта господарювання, місця провадження підприємницької діяльності, видів підприємницької діяльності платнику єдиного податку першої та другої групи необхідно подати заяву до територіального органу доходів і зборів. Заява подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за місяцем, у якому відбулися зміни. В день подання таким платником заяви територіальним органом доходів і зборів вносяться зміни щодо видів господарської діяльності до раніше виданого свідоцтва платника єдиного  податку.

Але, у разі неподання заяви щодо зміни видів діяльності з одного КВЕД (КВЕД-2005) на інший КВЕД (КВЕД-2010) та внесення змін до свідоцтва платника єдиного податку, відповідальність Податковим кодексом не передбачена.

 

***

 

Продовжено  адаптаційний період для переходу касових апаратів на електронне звітування

 

З 14 липня набрали чинності зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної касової стрічки.

Згідно Закону України № 357-VII, фінансова відповідальність настає не з 1 липня 2013 року, а з 1 січня 2014 року. До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть.

Разом з тим, Павло Сидоров закликав всіх учасників семінару не зволікати до кінця року із замовленням нової касової техніки або модему до вже існуючих РРО.

Також він наголосив, що для Міндоходів застосування штрафних санкцій не є самоціллю та способом наповнення бюджету.

Стратегічним напрямом діяльності Міністерства доходів і зборів України на 2013-2017 роки є надання високоякісних сервісів громадянам та бізнесу, впровадження нових електронних сервісів та вдосконалення існуючих послуг.

 

***

 

Одеський регіон: усі звернення на «Пульс» розглянуті невідкладно

 

В 2013 році на сервіс «Пульс» Міністерства доходів і зборів надійшло вже 125 звернень від жителів Одеської області.

Усі звернення оперативно розглядаються фахівцями органів доходів і зборів Одеської області та кожному заявникові про результати перевірки та вжиті заходи повідомляється по контактних телефонах. Переважна кількість питань пов‘язана з наданням  звітності в електронному виді та організацією роботи ГУ Міндоходів в Одеській області.

З квітня цього року  сервіс «Пульс» став доступним і для клієнтів митниці. За період функціонування сервісу по Південній митниці Міндоходів зафіксовано 16 звернень. Переважна тематика стосується питань митного оформлення та митної вартості, перетинання митного кордону України.

Завдяки обновленому «Пульсу» представники бізнесу, у тому числі й суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність співробітників Міністерства доходів і зборів і оперативно вирішити суперечливі питання, що  виникають не тільки в сфері адміністрування податків, але й під час здійснення митного контролю й митного оформлення.

 


                     Номер  цілодобової телефонної лінії антикорупційного сервісу «Пульс» Міністерства доходів і зборів (044) 284-00-07.

***

 

Створено робочу групи з оперативного реагування та подолання проявів тіньової економіки

 

     У Котовській ОДПІ проведено  спільну  нараду з питань оперативного реагування та подолання проявів тіньової економіки.

     Учасниками наради були керівники Котовської, Балтської, Любашівської  об*єднаних державних податкових інспекцій  управління Міндоходів в Одеській області та  митного поста "Котовськ” Південної митниці Міндоходів.

     Начальник  Котовської  ОДПІ  Івашковський В.Д. довів до відома присутніх основні аспекти та вимоги до подолання проявів тіньової економіки, а також інформацію щодо змін, які відбулися у процедурі відпрацювання ризикових підприємств.

     Заступник начальника митного поста «Котовськ» Південної митниці Міндоходів Гоманюк В.М.  виступив з питаннями практичного налагодження взаємодії між структурними підрозділами податкової та митниці.

     Результатом проведеної наради стало створення робочої групи з оперативного реагування та подолання проявів тіньової економіки, до складу якої  ввійшли  фахівці  Котовської ОДПІ  та митного поста «Котовськ»  Південної митниці Міндоходів.

 

***

 

                  Відповідальність за не ведення обліку підприємцями

 

Відповідно до ст. 164 КпАП неподання  або несвоєчасне подання фізичними особами  - підприємцями декларацій  про доходи чи включення до декларацій перекручених даних , не ведення обліку або неналежне ведення обліку доходів і витрат, для яких законами України встановлено  обов`язкову форму обліку, тягне за собою попередження або накладання штрафу  у розмірі від трьох (51грн) до восьми (136 грн.) неоподаткованих доходів громадян. Дії, передбачені частиною першої цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те  саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від п`яти (85  грн.) до восьми (136 грн.) неоподаткованих мінімумів доходів громадян .

Таким чином, якщо фізична особа за своїми бажаннями реєструється як суб`єкт господарювання з метою досягнення економічних і соціальних результатів  та одержання прибутку, при цьому самостійно обирає систему оподаткування, яка найбільше відповідає її господарській діяльності, вона зобов`язана зареєструвати Книгу обліку доходів або Книгу обліку доходів і витрат до початку здійснення господарських операцій та здійснити облік  відповідно до вимог ст .44, п. 177.10 ст.177 та ст.296 Податкового кодексу .

У разі не ведення фізичною особою  - підприємцем обліку або неналежного ведення обліку доходів і витрат такі підприємці підлягають притягненню до адміністративної відповідальності  згідно зі ст. 164 КпАП.

 

***

 

Виплати та матеріальна допомога від профспілки членами профспілки

 

Відповідно до пп.165.1.47 п.165.1ст. 165 Податкового кодексу до складу загального місячного  (річного) оподатковуваного доходу не включається сума виплат чи відшкодувань (крім  заробітної плати чи інших виплат та відшкодувань за цивільно-правовими договорами) , що здійснюються за рішенням професійної спілки , її об`єднання та \або організації професійної спілки, прийнятим у встановленому порядку, на користь члена  такої професійної спілки протягом року  сукупно у розмірі, що не перевищує суми граничного розміру доходу, визначеного згідно з абзацом першим пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 цього Кодексу  (у 2013р. – 1610 грн.)

Якщо такі виплати (відшкодування) перевищують зазначений розмір доходу, вони включаються до загального місячного (річного) доходу  такого  платника і підлягають оподаткуванню профспілкою як податковим агентом на загальних підставах за ставками, визначеними п. 167.1 ст. 167 Податкового кодексу, тобто 15 (17)%.

 

***

Оновлено державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій

 

Відповідно до Положення про Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України  від 29.08.2002 р. №1315,та на підставі протоколу Технічної комісії від 21.06.2013 р. №22 наказом Міндоходів України  від 08.07.2013р. №249  затверджено в новій редакції Державний реєстр РРО.

Державний реєстр РРО складається з двох частин: перша містить перелік моделей, дозволених до первинної реєстрації  в органах Міндоходів України, друга перелік моделей, строк первинної реєстрації ( дії сертифікатів відповідності) яких  закінчився.

Крім того, у Державному реєстрі РРО наведено інформацію щодо кожної моделі РРО: назву,версії внутрішнього програмного забезпечення, найменування заявника та виробника, строк первинної реєстрації в органах Міндоходів України, дату та номер рішення про включення до Державного реєстру та сферу застосування  відповідного РРО.

Так, наказом №249 доповнено перелік версій програмного забезпечення моделей реєстраторів новими версіями, що забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до Міндоходів України.

         Таким чином, до первинної реєстрації дозволено такі моделі РРО, які забезпечують передачу контрольної звітної інформації:

ЕККР Eкселліо FPU-550;

А-POS ЕКСПОТРЕЙД-01;

СЛОГ-2000.02, СЛОГ МІКРО.01, СЛОГ-МІКРО.02, СЛОГ-МІКРО.03, ПФП-1 «СЛАВУТИЧ», ЕКК-П «СЛАВУТИЧ», РФ 2160.04;

D-797.01; №D797.02,№D757 PUMPO; AKM POS (виконання АКМ РО.02), Т@T POS .21).

На сьогодні виробники касової техніки проходять законодавчо визначену процедуру подання документів на розгляд Технічної комісії для внесення до Державного реєстру РРО, що розширить перелік касової техніки, яка відповідає вимогам чинного законодавства частині забезпечення передачі контрольної звітної  інформації з РРО до органів Міндоходів України.

 

***

 

Документи , які повинні знаходитись на місці здійснення торговельної діяльності у фізичної особи – підприємця на загальній системі оподаткування

 

Фізичні особи – підприємці на загальній системі при здійсненні торговельної діяльності зобов`язані  здійснювати розрахункові операції виключно із застосуванням реєстратора розрахункових операцій.

При цьому, фізичні особи – підприємці повинні забезпечити наявність на торговому місці наступних документів:

-   Книга обліку доходів та витрат;

-   Книга обліку розрахункових операцій;

-   Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб – підприємців;

-   Торговий патент, ліцензія;

-   Свідоцтво платника ПДВ (у разі, якщо суб`єкт господарювання зареєстрований платником ПДВ);

-   Трудові угоди з найманими працівниками ( у разі використання найманої праці).

 

Просмотров: 1181 | Добавил: helsing
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Август 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Котовские сайты
КТО
Котовск на карте
Погода
inf-kotovsk.at.ua  © РИА "Подольский сайт бесплатных объявлений" 2024 Copyright Mysko B....