Більше року платники податків отримують свідоцтва, патенти, довідки та інші дозвільні документи у Центрі обслуговування платників податків Котовської ОДПІ.
У фахівців Центру платники можуть отримати консультації по заповненню податкової звітності та роз*яснення щодо застосування окремих норм податкового законодавства.
З переліком адміністративних послуг, які надаються Котовською ОДПІ, порядком їх надання (інформаційними картками адміністративних послуг) платники податків можуть ознайомитися, а також отримати такі послуги у приміщенні Центру обслуговування платників податків Котовської ОДПІ, який розташований за адресою: м.Котовськ, вул.Калініна, 126.
Для платників податків створені комфортні умови: місця для очікування та заповнення податкової звітності, розміщені стенди з актуальною інформацією, надана можливість використовувати мережу Інтернет для надання звітності у електронному вигляді (Wi-Fi).
За період роботи фахівцями Центру надано понад 6500 адміністративних послуг платникам податків, прийнято понад 10700 податкових звітів, надано близько 2000 податкових консультацій.
Платники податків, які своєчасно та у повному обсязі сплачують податки заслуговують на якісне обслуговування.
Закон про трансфертне ціноутворення набуде чинності з 1 вересня 2013 року
Прийнятий парламентом закон про трансфертне ціноутворення стане ефективним механізмом протидії неконтрольованому виведенню капіталів до офшорних зон та низькоподаткових юрисдикцій.
У другому читанні в законопроекті були враховані ті пропозиції бізнесу, які дозволяють удосконалити механізм контролю за трансфертним ціноутворенням, але в той же час не нівелюють саму суть ініціативи.
Зокрема, спрощені вимоги щодо звітності для бізнесу: до 1 травня року, наступного за звітним, бізнесу необхідно буде лише подати звіт про контрольовані операції. Для зручності бізнесу це можливо буде зробити в електронному вигляді. З закону виключена норма щодо необхідності подачі первинних документів. Вони можуть бути надані лише за запитом Міністерства доходів і зборів, під час перевірки.
В ході перевірки з трансфертного ціноутворення інші податкові питання перевірятися не будуть, а бізнесу наданий перехідний період по штрафах. Так, штрафні санкції у період з 1 вересня 2013 року по 1 вересня 2014 року застосовуватимуться символічно, у розмірі 1 гривні. Разом з тим збережений 5%-й штраф за неподання звітності.
Окрім цього, бізнесу не потрібно буде вести окремий бухгалтерський облік для цілей контролю за трансфертним ціноутворенням, він матиме можливість визначати показники рентабельності на вибір – за національними чи за міжнародними стандартами бухгалтерського обліку та фінансової звітності.
Нагадаємо, 4 липня Верховна Рада України прийняла у другому читанні законопроект «Про внесення змін в Податковий кодекс України про трансфертне ціноутворення».
Обкладання ПДФО надміру витрачених коштів
Відповідно до пп. 170.9.1 п. 170.9 ст. 170 Кодексу податковим агентом платника податку під час оподаткування суми, виданої платнику податку під звіт та не повернутої ним протягом встановленого пп. 170.9.2 цього пункту строку, є особа , що видала таку суму, а саме%
- на відрядження – у сумі, що перевищує суму витрат платника податку на таке відрядження розрахованій згідно з розділом III цього кодексу,
- під звіт для виконання окремих цивільно-правових дій від імені та за рахунок особи, що їх видала, - у сумі, що перевищує суму фактичних витрат платника податку на виконання таких дій.
Сума податку, нараховується на суму такого перевищення, утримується особою, що видала такі кошти, за рахунок будь-якого оподатковуваного доходу (після його оподаткування) платника податку за відповідний місяць, а у разі недостатності суми доходу – за рахунок оподаткованих доходів наступних звітних місяців до повної сплати суми такого податку.
Пп. 164.2.11 п.164.2 ст. 164 Кодексу встановлено, що до загального місячного (річного)оподаткованого доходу платника податку включається сума надміру витрачених коштів, отриманих платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановленні законодавством строки та підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб, за ставками визначеними п. 167.1 ст. 167 Кодексу.
При цьому слід зазначити, що базою оподаткування для коштів надміру витрачених платником податку на відрядження або під звіт та не повернутих у встановлені законодавством строки, є сума надміру витрачених коштів, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за формулою
К=100 поділити на (100 –Сn)
Де Сn – ставка податку, установлена для таких доходів на момент їх нарахування.
Котовські платники податків за сім місяців поповнили бюджети всіх рівнів на 72,3 млн. гривень
Завдяки ефективній налагодженій співпраці платників та податківців стала можливою позитивна динаміка зростання надходжень
За 7 місяців 2013 року до зведеного бюджету забезпечено надходжень на 3,0 млн. грн. більше, ніж у відповідному періоді минулого року, або на 4,3%.
До державного бюджету по податках і зборах, які контролюються Котовською ОДПІ, мобілізовано 10,9 млн. грн., додатково забезпечено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року 2,1 млн. грн.
До місцевих бюджетів надійшло 61,4 млн.грн., у тому числі до бюджетів адміністративних одиниць: м.Котовська – 40,8 млн.грн., Котовського району – 10,3 млн.грн., Красноокнянського району – 10,3 млн.грн.
Проти аналогічного періоду попереднього року надходження збільшилися на 0,9 млн. грн.
Вже з 1 жовтня будуть заборонені для реєстрації касові апарати, які не формують електронну звітність
Починаючи з 2013 року користувачі касової техніки повинні звітувати до органів Міндоходів в електронному вигляді.
Саме для цього реєстратори розрахункових операцій мають бути оснащені електронними стрічками, на яких формуватимуться копії розрахункових документів і фіскальних звітів.
Звертаємо увагу платників податків, що наказом Міндоходів України від 08.07.2013 №249 затверджено у новій редакції Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій, який містить 53 моделі РРО з модемами, які відповідають вимогам чинного законодавства щодо передачі контрольної стрічки в електронній формі та дозволені до первинної реєстрації.
Інші моделі касових апаратів перенесено до другої частини Реєстру, первинна реєстрація яких заборонена, оскільки вони не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації до органів Міндоходів відповідно до вимог, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 08.10.12 №1057, і які з 1 жовтня 2013 року, у разі невиконання цих вимог, будуть вилучені з Державного Реєстру.
Отже, вже з 1 жовтня 2013 року, суб’єкти господарювання втратять право застосовувати РРО, які не забезпечують передачу контрольно-звітної інформації за допомогою модемів.
Водночас, 14 липня набрав чинності Закон України 21.06.2013 року №357-VII, яким внесено зміни до терміну настання відповідальності за неподання електронної звітності власниками реєстраторів розрахункових операцій.
Згідно із законом, термін настання фінансової відповідальності перенесено з 1 липня 2013 року на 1 січня 2014 року.
До цього часу за неподання електронної звітності платників, які використовують касові апарати, не штрафуватимуть.
Адміністрування єдиного соціального внеску органами Міністерства доходів і зборів України
Указом Президента України №726/2012 від 24.12.2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України. Відповідно до покладених на Міністерство завдань, воно визначає єдину методологічну базу звітності з ЄСВ та здійснює контроль за дотриманням законодавства з адміністрування єдиного внеску.
Нарахування і сплату єдиного соціального внеску здійснюють згідно із Законом України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" від 8 липня 2010 р. № 2464-УІ та виданою на його підставі "Інструкцією про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування".
Указом Президента України від 18.03.2013 р. № 141/2013 враховано межі компетенції Міндоходів та Пенсійного фонду. Законодавцями внесено поправки до низки законодавчих актів. Серед іншого, обов*язками платника єдиного внеску стануть:
- допуск посадових осіб органу доходів і зборів до перевірки правильності нарахування, обчислення та сплати єдиного податку;
- подання звітності до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску.
100% котовських платників ПДВ подають звітність
в електронному вигляді
Послуги щодо прийому звітності від платників в електронному вигляді надаються Центром обслуговування платників податків Котовіської ОДПІ. Працює відокремлених пунк АЦСК ІДД Міністерства доходів і зборів у України по наданню послуг з електронного цифрового підпису, який працює за адресою: м.Котовськ, вул. Калініна, 126 (кабінет 11), де можна платникам податків отримати сертифіковані ключі електронного підпису.
На податковому обліку у Котовській ОДПІ 173 платника податку на додану вартість, які щомісяця надають податкову декларацію через мережу Інтернет.
Подання звітності «електронкою» суттєво заощаджує час платників, дозволяє оперативно виявляти помилки в заповненні звітності, більше приділяти уваги власному бізнесу.
За ліцензії на право торгівлі підакцизними товарами котовські платники сплатили більше 300 тис. гривень
Суб*єкти господарювання, які займаються продажем алкогольних напоїв та тютюнових виробів зобов*язані придбати ліцензію.
За сім місяців 2013 року місцеві бюджети отримали від суб*єктів господарювання, які займаються продажем алкогольних та тютюнових виробів 301,4 тис.грн., у тому числі по м.Котовську - 285,1 тис.грн.
Нагадаємо, що плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, крім сидру та перрі (без додання спирту), становить 8000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий аппарат, на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі - 2000 гривень, а на території сіл і селищ - 500 гривень та 250 гривень відповідно. Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю сидром та перрі (без додання спирту) становить 780 гривень на кожне місце торгівлі незалежно від його територіального розташування.
Суб*єктами господарювання за сім місяців 2013 року реалізовано підакцизних товарів на суму 17,3 млн.грн.т сплачено до бюджету збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства - 258,4 тис.грн., що майже на 50 відсотків більше ніж у відповідному періоді минулого року.
За зняті з експлуатації транспортні засоби сплачується екологічний податок
З 01.09.2013 набирає чинності Закон України від 04 липня 2013 року N 422-VІI «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо сплати екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів та вдосконалення деяких податкових норм», яким запроваджується сплата екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів.
Платниками екологічного податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів є особи, які:
- ввозять на митну територію України транспортні засоби та/або кузови до них (за винятком кузовів товарної категорії 8707 10 10 згідно з УКТ ЗЕД) в митному режимі імпорту;
- здійснюють виробництво (виготовлення) транспортних засобів на митній території України для їх продажу на внутрішньому ринку України;
- придбавають транспортні засоби в осіб, які не є платниками цього податку.
Коло осіб, які не є платниками податку за утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів, визначено у п. 240.6 ст. 240 Податкового кодексу України.
|